Sunday, November 1, 2009

Selamat bulan November!!

Hari ni dah 1 November... Bila masuk bulan November saya mula rasa gelisah.... haha, bukan gelisah apa, gelisah sebab dah nak abis tahun... Yer, ni dah 2009.. Maknanya tak lama lagi dah nak masuk 2010 n maknaaaaanya umur saya pun akn bertambah 1 lagi... huhu...

Di usia yg makin bertambah ni ada kalanya rasa 'stress' n 'depress' jugak... Ah, itu semua hanyalah rasa2 yg mahu menjadikan saya lemah!!!

Bukan apa, ketika di usia ini saya masih belum mempunyai hala tuju yg jelas; dr segi kerja, kerjaya dan kerja utk berjaya.... That's all about apa yg saya nak buat n apa yg saya perlu buat; utk suatu masa depan yg masih panjang (insya-Allah... hidup ini masih panjang utk kita pendekkan....)

Apapun sekurang2nya saya harus bersyukur kerana saya telah mendirikan rumah tangga, mempunyai sebuah keluarga kecil, mempunyai seorg suami (mmg la seorg!) serta dah punya 2 org anak....... Alhamdulillah, aku bersyukur atas segala nikmat-Mu ya Allah!

Bg saya, perjalanan hidup kita mmg berbeza tapi destinasi kita tetap sama..... mcm yg saya penah cakap sblm ni........

No comments: