Sunday, November 22, 2009

Raya haji is coming!!

Beberapa hari lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidil Adha. Insya-Allah, kami juga akan pulang ke Kelantan. Adik2 saya yg lain juga balik, termasuk SIL, Tihah n Haikal juga akan pulang ke Kelantan. Tak sabar rasanya nak jumpa mereka semua. (I miss KB so much!!)

Eming pula akan mengerjakan haji di Mekah (raya puasa baru ni dah buat umrah, ni nak buat haji pulak). Umi cakap dia akan berlepas dari Riyadh esok 23 hb. Bertuah Eming dapat buat haji muda2 lagi....

Justeru, Kaklong doakan Eming selamat, dipermudahkan segala urusan dan mendapat haji yang mabrur. Insya-Allah..

Kepada Eming... (harap2 Eming sempat baca ni)

Doakan kita sekeluarga dalam peliharaan Allah sentiasa, selamat dunia dan akhirat... Juga diberi kefahaman agama dan dimurahkan rezeki.

Doakan semoga Allah berikan kita rezeki yang luas, rezeki yang tak disangka-sangka dan rezeki yang diredhai-Nya.......

Semoga Allah permudahkan urusan kita dunia dan akhirat, berikan kita ketenangan hati, kelapangan fikiran utk beribadat dan kebahagiaan dalam hidup ini.........

(panjang la pulak)

Rasa ingat sangat kat Eming... huhu.

4 comments:

rosma said...

Selamat pergi n pulang kpd Eming(w/pun rosma xkenal) n selamat menyambut raya hj kepada keluarga k.long..kt kelantan meriahkan?lum penah jejak ke kelantan tau..bile la agaknyer...rosma pun xsabar nk lek kmpg...indu....

Segenit Puteri Bunian said...

eming...kirim doa buleh?biar anak akak cepat cakap ;p tengkiu!

kaklong nuzula said...

Terima kasih rosma! Aah kat kelantan meriah gak la raya aji. Ni tak sabar nak balik ni... hehe. Nanti mai la dtg kelantan...

Teh ~ insyaAllah nanti adam buleh kecek la tu....

EdaManAli said...

terasa sebak plak bace pesanan doa k.long kt adik k.long...lately hati mudah t'sentuh kalo citer psl family...bestnye adik k.long...