Tuesday, June 9, 2009

Umi dan abah saya...

Sempena hari bapa pada bulan Jun ni dan hari ibu yg dah lepas pada bulan mei yg lalu (tak dapat nak buat entry khas utk umi masa tu), nih aku nak abadikan gambar umi ngan abah aku kat sini, dgn ucapan...

Selamat Hari Ibu utk umi dan
Selamat Hari Bapa utk abah....
(ok tak 2 dlm 1?... hihi)

Tanpa mereka, tiadalah saya di dunia ini.... Huhu... Rasa sebak la pulak.

Lepas kenduri kawin Eming, 21 Ogos 2007

Masa konvo Mardiah kat UTP (Ogos 2008)


Umi abah ngan Wani n Amir (adik bongsu laki n pmpuan)

Segala jasa umi dan abah membesarkan kaklong hanya Allah yg dapat membalasnya. Semoga kalian panjang umur, murah rezeki dan dalam lindungan-Nya selalu....

Tiada hadiah paling besar yg inginku berikan, melainkan doaku saban waktu SYURGA TANPA HISAB untuk kalian.

Ya Allah, kasihanilah mereka sebagaimana mereka mengasihaniku sewaktu aku kecil...

Limpahkanlah kasih sayang dan rahmat-MU kepada mereka...

Janganlah KAU memberatkan mereka dalam kehidupan mereka di dunia ini dan di akhirat sana.... AMIN...


Nota: Next entry (tgk la nanti) rasa nak citer pasal umi ngan abah saya niee....

No comments: