Wednesday, June 24, 2009

AWARD dr Hasnor

Saya telah mendapat award drp Hasnor, x-schoolmate saya masa sekolah rendah dulu. Agak terkejut bila tgk nama saya ada dlm list penerima award. Hihi. Nway, thanx senor.

Sebenarnya saya baru saja terjumpa blog beliau drp blog Nadimah (NikNadim) yg menang Father's Day contest anjuran mamaTisya hari tu. Ini awardnya:

5 fakta menarik tentang pemberi award :

Tentang Hasnor la kan...

1. Mummy kepada Rifqi yg comel (yg masuk contest aksi menarik ketika tido tu. Vote for him!! - siap promote anakmu lg ni senor).
2. Sedang preggie anak kedua, 7 months
3. Suka jenjalan n dah penah gi beberapa buah negara.
4. Stil maintain slim cam dulu2 (masa pregnant ni tak la!! hiks). Mmg jenis takkan gemuk nyer mu ni....
5. Suke ngamik gambar (esp gambar Rifqi n daddy, katanya).

Tulis 10 fakta/hobi sebelom memilih penerima award seterusnya :

Tentang saya la kan.... (byk tu 10)

1. Umi kepada Zukhruf n Auliya
2. Masih lagi fultime housewife n looking forward to have a job (tgh cari2 keje). Hiks.
3. Sgt suka makan n nak menguyah je all the time... Haha.
4. Berat badan saya susah nak naik. Lepas bersalin terus kembali ke berat badan asal. Hoho.
5. Suka shopping (window je actually).
6. Suka gi jalan2.. tak kesah la, jln2 cari makan ke, jln2 makan angin ke, jln2 balik kampung ke. ahaks.
7. Masih blm pro memandu, even dah 7 thn ada lesen. Tgh blaja2 n cuba memberanikan diri la nih.
8. Mula terjebak dlm arena blogging sejak awal tahun ni (yeah, I'm still new)
9. Sangat sayangkan anak-anak saya (dah takde apa nak tulis. hiks)
10. Masa kecik2 dulu saya suke mengumpul setem n coins. Byk sgt tau!

Pilih 10 penerima award seterusnya and describe tentang mereka :

1. Mija, ibu Zharif yg tgh wat master kat USM Penang.
2. Chik (mummy hanny), supermom yg berjauhan ngan 'gegi' hanny.
3. Ibu Arifa, ibu kpd arifa dalila (yg menang cute baby contest)
4. Rozamimi aka umi sufira (sufia+syaura), yg duk kat Johor skg.
5. Nieza, ibu kepada Suffiya Khadeeja n Zulaikha Khadeeja yg arif tentang CD n ada CD online shop.
6. Idama, ibu kpd Iman n Aisyah yg baru saja menyambut birthdaynya baru-baru ini.
7. Mummy she yg rindu itu dot dot (ihiks, mummy she punya tajuk entry mcm tu)
8. Faten adekku yg skg tgh wat asasi law kat UiTM shah alam
9. Mardiah adekku yg duk kat Bintulu, Sarawak.
10. Jebon, anak Mat Nor (biarpun aku tahu dia takkan peduli award aku ni, n dia pun tak kenal aku. hiks)

Penat ooo nak list the penerima award ni. Ok la, asal cukup 10. Sape2 yg nak award ni pun silalah ambil yer... Jgn malu2 n jgn segan2...

2 comments: