Wednesday, June 3, 2009

Saya sungguh seronok....

Sungguh saya seronok, seronok sungguh saya.....

1. Bila auliya sendawa (burp)... Alhamdulillah, legaaa... Kalau tak burp kan nanti 'jeluak' (muak) pulak.

2. Tengok dia senyum. Sungguh comel! (Semua baby pun comel!!) Iye, dia dah pandai senyum sejak usia 2 bulan.

3. Dengar suara dia. Dgr dia cakap n respon, mcm jawab bila org cakap ngan dia. Sungguh seronok!

4. Bila dia duk diam. hehe. Boleh la saya buat kerja.

5. Tengok muka dia bila dia ngantuk...

6. Tengok dia sedang nyonyot mamam. Hehe.

7. Tengok tangan dan kakinya yg kecik itu. I like!! Ini adalah kesukaan saya sejak dia lahir lagi. Rasa seronok sangat... Apeke hobi la ni? Hahaha.

8. Bila dia nangis2 manja. Hehe. Dia jarang sangat nangis. 'Seronok' jugak dengar dia nangis sikit... Lagipun kena suh jugak dia nangis, utk paru-paru dia. Tak elok jugak kalau tak nangis langsung (kan?)....

4 comments:

MiJa said...

Baiknya auliya x suka nangis..hihi

kaklong nuzula said...

Baik sikit la drp zukruf dulu.. Ni nak tido pun tido sendiri, bangun pun senyap jer.. Kesian pulak tgk..

Hari tu sampai risau tokbah dia, nape baik sangat. Tok(nenek) dia pulak cakap, ada suara ke tak? Hahaha...

Tp skang dah pandai jugak la nangis kalau tinggal dia sorang lama2. hehe.

mama-qaisara said...

hai salam kenal kaklong,saya dh add link awak.. =)

kaklong nuzula said...

mama qaisara, salam perkenalan jugak...