Friday, October 23, 2009

Apekah?? Mungkinkah??

Apekah saya akn mendapat adik ipar tidak berapa lama lagi?? Mungkinkah adik saya akn berkahwin dlm masa yg tidak begitu jauh lagi ni?? Semoga ALLAH tentukan yg terbaik utk adik saya n keluarga kami...

Pssttt... bakal adik ipar saya tu sebaya ngan saya... Dia akan panggil saya KAKLONG kah???? Huhu.. Dan dia kena panggil abang kah kpd Eming????

Apapun best gak if adikku itu kawennn... Bukan apa, I sukeee the suasana kenduri.... yg akn menghimpunkan semua family members, sanak-sedara... Tapi mcmana dgn eming yer???

6 comments:

EdaManAli said...

kakak ipar eda sebaya eda...tp panggei name je. ikutkn jd pangkat k.long. tp kakak2 eda pn dia panggei kak...lbih selesa gitu. usia & p'alaman idup tu jd penentu bg kami utk panggilan dlm family...pangkat xjd faktor...

~Umi.Sufira~ said...

Kaklong...biras mimi yang kawin ngan abang hubby sebaya ngan mimi...tapi mimi tetap panggil dia Kak Ina..sebagai tanda hormat...in fact dia lahir bulan 8 mimi lahir bulan 2...ekekeke..:)

nikNadim said...

erkkk...kak ipa aku sama umor aku tapi aku pangge namo jer...hehe selamba jah! janji rock

kaklong nuzula said...

eda ~ Ooo ya ke ida... hehe.

mimi ~ rasa diri lebih muda bila panggil org yg sebaya ngan kita "kak".. ekekek. btw, sory jrg berkunjung ke blog mimi. agak bz skg, kununnya.. hehe. lgpun intenet ni tak berapa ok.

mah ~ yo ko? hehe.. mesti rock!

MiJa said...

panggil la kaklong sbb mija pun panggil kaklong!!!!hehehehe

kaklong nuzula said...

mija n kawan2 girls lain... hahaha...