Thursday, December 31, 2009

Selamat tinggal 2009!!!

dan selamat datang 2010!!!


Semoga thn baru ini (thn baru hijrah dan thn baru masihi) akan membawa sejuta kebaikan kepada kita semua...........

Yg lepas biarlah lepas.... yg lalu biarlah berlalu.... yg pergi biarlah pergi...

Kita yg ada ini marilah teruskan hidup utk SATU KEHIDUPAN dgn HARAPAN bersandarkan pada JANJI YANG MAHA ESA.........

Semoga sentiasa dalam restu dan naungan TUHAN YANG MAHA AGUNG.............

p/s: Skang ni pukul 11.45 mlm, duk berdentum2 bunga api mcm2 warna (kat tgh KL la kot), nampak dari rumah kami ni.........

Nota: Saya rasa tak salah kita 'sedar' kedatangan tahun baru, dgn azam baru (bkn niat nak meraikan peristiwa bersejarah org putih tu)... Dah mmg kita guna kalendar masihi dgn rasminya nak buat mcm mana...

2 comments:

MiJa said...

welcome twenty ten.
smoga k'long sefamily happy sokmo,dimurahkn rezeki,sihat2 sokmo,bisnes makin sukses!!

kaklong nuzula said...

hehe... yer mija... mija pun semoga berjaya mendapat apa yg dihajati itu di thn 2010 ni.. hehe... all the best!!