Monday, December 7, 2009

Selamat hari lahir Zukhruf!!

Hari ini anak lelakiku merangkap anak sulungku, Ahmad Zukhruf Azzuhri genap usianya 5 tahun..... Justeru;

Selamat Hari Lahir!!


wahai anakku...............

Semoga perjalanan hidupnya diiringi keceriaan, kesihatan dan juga kejayaan, dalam rahmat dan restu Yang Maha Esa........

Semoga jadi anak yg soleh dan berguna kepada 'ALIF, BA dan TA' serta membahagiakan semua orang.....

No cakes, no celebration, no party, no hadiah.... Hanya DOA yg mengiringi perjalanan hidupmu........................

p/s: Nak cari jugak kot kek utk dia... Kesian gak sbb dah lama dia tanya bila hari jadi dia (lama nak tunggu bln 12.. hihi)..... Hadiah pun tgk la nanti....

10 comments:

Asyida said...

budak2 mmg suka dpt kek besday!...hepi sebeday zukhruf!!!!

Fith said...

happy birthday zukhruf.moga jadi anak yg soleh...
beza 2hari je birthdate anak kita,hehe.tuh laa kan,lahir bln 12ni terasa lamaaaa nak tunggu tu,hihi...
haa kaklong,baking laa kek,mesti zukhruf lg happy...

kaklong nuzula said...

auntie syu n autie fith ~ thanx, bg pihak zukhruf

fith ~ oven n perkakas nak buat kek pun takde kat umah kami ni.. huhu. selalu membaking time blk kampung la.

jie @ azie said...

heppi besday zukhruf....

rosma said...

happy b'day utk zukhruf..smg jd anak yg soleh n bijak..amin...ala ibunyer..likan la kek yg kecik2 pun xpe..utk sonok2...he3

cahaya_srikandi said...

salam..hepi besday untuk anak sedara mummy.. zukhruf.. abang jadi anak soleh deh.. jangan nakal2.. jg adek oniya... nnti kalo ingt mummy beli hadiah untuk abang..

kaklong nuzula said...

Terima kasih semua!!

Intan said...

Happy birthday Zukhruf!

Semoga menjadi anak yg soleh buat kedua ibu dan ayah mu...

EdaManAli said...

hepi belated b'day abg zukhruf...
teruslaa jd ank yg baik...

kaklong nuzula said...

terima kasih semua!!