Saturday, December 5, 2009

Pics sekitar raya haji


Abang zukhruf pakai baju tido upin 'na' ipin

Adik oliya

Ini budak cuba bangun kat meja jepun

Haikal dan bantal busuknya (sungguh tak blh tinggal bantal busuk dia tu n bila mama dia acah bg kat auliya cepat2 dia dtg amik sambil nak nangis.. hihi)

Tempat faveret haikal (kerusi antik tokmi). Hihi. Takde sape dibenarkan duduk di sini. Sekali tu tokmi lupa (duduk kat situ) terus dia datang nak duduk (mcm nak nangis).

Gembira sungguh main kejar2 ngan zukhruf.

Dah nak balik KL (naik flite 2 beranak)

Ayahsu dukung haikal (buat pertama kali ayahsu ~adik bongsuku ini interframe dlm blog aku.. haha)

Ini budak mmg taknak ngan sape2 pun lately sejak balik kelate baru ni. Duk ats dukung aku or main2 kat aku jer la most of the time. Bila org nak dukung dia terus nangis. Sekali tu ada org nak amik dia, terus meronta2 n pegang kuat2 kat aku... huhu. Jadi semua org geram kat ini budak sbb takmau ngan org. kata umi aku, jadi mcm ni plak budak yg besar dgn mak ni (tak duk ngan orang ~pengasuh)

Lupa nak habaq, aku sempat gak buat pizza ngan adik2 aku baru ni. Dah tak pakai tudung puyuk lagi... hihi. Pakai pizza crisper (spt gambar di atas) yg umi beli hari tu.


Dan tak lupa ini gambar....... dgn ucapan;

Selamat tinggal Baling!!

Rumah mertuaku di kuartes hospital baling (sempat snap ini gambar aritu sbg kenang2an). Di sinilah kami (aku n suami) duduk sebulan dua lps kawin dulu.... Byk memori kat baling ni.....

No comments: