Thursday, December 17, 2009

Gambar dan pictures

Ni sebenarnya gamba2 lama ni (dlm 1-2 bln lps kot), tapi nak letak jugak...

adik n abang

Sama tak muka kami???

Ni pulak gambar auliya panjat tilam tu yg aku sempat snap. Masa ni dia 7 bln lebih ke 8 bulan gitu la...

Satu....

Dua........ hiyyakkkk...


Tiga... dah selamat...

Risau sgt masa ni. Naik takpe la, takut dia nak turun (huhu)

Ni plak gambar masa dia dekat 8 bulan... Dia cuba bangun kat meja jepun tu (skg dah bgn berdiri.. huhu). Risau sgt takut jatuh/ terhantuk dkat meja tu...

Nak amik mainan kat ats meja tu... Tu zukhruf buat kapal terbang/ jet. Dia suka usik/ 'pecahkan' lps Zukhruf buat...

Tengok umi dia.. (Oh ya, masa ni pakai lagi stokin.. skg ni dah tak pakai la.. haha)

Dia suka 'makan' kepala ultraman kecik yg warna merah tu.. nampak tak?

Tido mcm tak ingat dunia (haha ~ tapi mata tak rapat). Nampak sgt takde masalah... Oh ya, masa ni 7 bln. Skg ni dah lama tak tido dlm buai. Dia taknak. Pakai sekejap je buai tu dlm 2, 3 bln jer (yg Zukhruf punya dulu).

Nota: Meja jepun itu adalah meja warisan dari rumah umi aku kat Kelate. Dia yg nak ikut kami dtg ke KL... haha.

3 comments:

HonEyBuNNy said...

comeinya..bulat nya mata dia...

kaklong nuzula said...

honeybunny, thanx singgah sini. Aah mata dia selalu jadi bulat kalo amik gambar..

Ina Hashim said...

bolatsnya mata dier