Sunday, June 20, 2010

Gelora Beach Resort

Dalam cuti sekolah lepas, saya telah berkesempatan ke Gelora Beach Resort dekat Bachok, Kelantan.

Actually ada kem motivasi utk murid tahun 4, 5, 6 sekolah tempat umi saya ngajar.. adik saya Ida pun kan ngajar kat situ jugak.. Manakala adik saya Fatin ngan Wanie pulak jadi facilitator utk budak2.. so saya je la yg tak berkenaan yg ikut "nyepa" dekat kem tu.. haha... apa nak kesah, saya kan bekas guru sekolah tu...

Kami semua (familyku) duk dalam 1 chalet, manakala guru2 lain dlm chalet lain. so, mmg best la... selama 2 mlm kami tido kat situ..

auliya kat tepi pantai

seronok!!


dgn abang..


tgh tunggu hidangan utk makan ptg.. best mkn kat sini sambil menikmati angin pantai..

turun sendiri.. huhu

zukhruf n cikda

ayahsu (amir), salah sorg peserta kem.

p/s: utk gambar2 lain lagi blh tgk dlm FB saya..

No comments: