Sunday, January 3, 2010

Haikal dan ayah

Masa Eming balik bercuti baru ni haikal tak berenggang langsung dengan ayah dia. Ayah dia nak gi mana semua nak ikut, nak gi buang sampah pun nak ikut... Mungkin dia takut ditinggalkan lagi....

Ni gambar dekat Cameron (sempat gi bercuti kejap baru ni)

Ni pulak gambar kat KLIA masa Eming nak berlepas kemarin (hari Jumaat).... Skg ni Eming dah pun berada di Riyadh la....


Mertua Eming (n adik2 ipar dia) yg hantar ke airport... Dtg dari Kuantan tu... Masa mula2 gi hari tu pun diorg jugak yg hantar.... Umi abah aku kan kat Kelate, jauh nak dtg...

Pasport dan visa (dah nak pegi la nih...)
Selamat jalan Eming...

Babai...

Haikal pun jenguk, tgk ayah dia pegi...

p/s: Semoga Tihah kuat...

4 comments:

um. masyitah said...

salam
mesti sedih kan lihat ayah pergi...

Love Says it All~ said...

MAKEUP CLASS SCHEDULE!!!

9 JAN 2010 : PERSONAL MAKEUP CLASS @ SHAH ALAM. RM150/PAX

15 JAN 2010: PERSONAL MAKEUP CLASS @ K.TRGGANU. RM250/PAX

16 JAN 2010: PERSONAL MAKEUP CLASS @ K. BHARU KELANTAN. RM250/PAX

23 & 24 JAN 2010: BRIDAL MAKEUP CLASS @ SHAH ALAM. RM500/PAX (2 DAYS CLASS. INCL 2 HAIR & SHAWL STYLING)

BOOK NOW. LIMITED SEATS!!

CALL/SMS 0162128740 (EYRA)
WWW.EYRARIZAL.COM
WWW.LOVESAYSIYALL.BLOGSPOT.COM
FB: EYRA RIZAL/EYRA RIZAL TOUCH

cahaya_srikandi said...

sedey plak tgk haikal...ayah dh pegi riyadh..aku pon xsempat jupe.. insyaAllah dpt jupo len kali..

kaklong nuzula said...

um.masyitah ~ wsalam. aah kite pun rasa sebak... thanx singgah sini...

yah ~ aah, insyaAllah jupo lenkali...