Tuesday, November 16, 2010

Dalam penantian

Rasa tak sabar pulak... Tambah2 lagi bila berkaitan dgn CD.. huhu..

Saya sebenarnya sedang menunggu hadiah daripada Puan Lynn Nasir, yg saya menang Ummi Pad Contest kategori braveheart hari tu.. Harap2 sampai kepada saya dengan selamat... insya-Allah..

Fleece diaper cover (pattern EZdipe) corak pelangi.. Warna pastel gitu..


Kata Puan Lynn, hanya tiga 'beradik' ni jer yang seumpamanya di Malaysia.. huhu.. Mcm sedih plak mereka terpaksa berpisah kepada 3 org tuan :(

Nama pattern: EZdipe
Saiz: Medium
Material: Fleece (100% poliester)
Soaker: Microcotton
Style: Side snapping, comes in various sizes - not Onesize!

Betul2 tak sabar nak cuba try test CD (diaper cover+ soaker) ni.. Sebagai sokongan kepada our WAHM sebenarnya..

Maklumat lanjut: http://lynnhomemades.blogspot.com/2010/11/ezdipe-untuk-pemenang-contest-ummi-pad.html

p/s: Lynn, teknik ruffle tu mcmana?

p/s: Rasa teringin plak nak try pattern La Di Da n Fattycake... Dengar nama pun mcm best jer... huhu..

4 comments:

"Ibu Aina" said...

kak long..tahniah yer..memang eksklusif la CD buatan Lynn tu..kagum saya :)

oren said...

akak dh cuba pon..hikhikhik..

mmg chumel elok lekat kat montot si awatif..

dan tgk dari kualiti jahitan, mmg kagum..sgt cermat, sgt berkualiti..rasa mcm tak padan ngan harga sebenar iaitu rm35..

Lynn Nasir said...

salam,

selamat hari raya aidil adha, nuzula! ^^

hihi..insyaallah selamat sampai, kalu tak sampai saya ganti :)

saja saya kata 3 beradik tu je yg ada kat mesia ni sbb balance kain pelangi tu nk buat spare kot la ada pemenang yg tak muat anak dia pakai ke..mcm tu la. back-up plan.

kak oren: tima kasih :)

Lynn Nasir said...

ibu aina: tima kasih juga :)

tumpang ucap terima kasih ek nuzula.. :DDD