Sunday, March 28, 2010

Beautiful Blogger Award

Saya telah menerima award ini daripada Lynn Nasir dan Ibu Nafis. Thank you so much!! Sgt terharu dapat award sebegini.. huhu..


~ Thanks & Link The Person That Gave U Da Award..

~ Pass Da Award Onto 15 Bloggers You've Recently Discovered & Think Are Fantastic..

~ Contact Said Blogs & Let Them Know They've Won Da Award..

~ State 7 Things About Yourself..


Dgn ini saya ingin memberikan award ini kepada:

1. CikMin
2. Ibu Damia
3. Ibu Arifa
4. Intan
5. Mama Danial n Eva
6. puan punyer
7. azrina
8. Catlina
9. Jue
10. Fith
11. Mazlyna
12. wan anie
13. marsha
14. fisa othman
15. dan kepada kawan2 yg lain, silalah ambil yer.. jgn segan2!!

Oh ya, 7 perkara mengenai diri saya..

1. Mempunyai 2 orang anak, sorang boy n sorang girl.. sepasang ok!
2. Mempunyai degree in IT from UKM, grad 2003 (ohhh dah lama)...
3. Kini kununnya adalah WAHM.
4. Menjual cloth diapers aka CD kerana ingin mempromosikan kebaikan/ kelebihan CD kpd ibu2 yg lain...
5. Anak sulung drp 7 org adik-beradik yg mempunyai ciri2 seperti anak sulung yg lain.. hihi..
6. Badan saya susah nak naik, jadi saya boleh makan apa saja, yer apa sahaja tanpa risau berat badan naik!! (tak pernah kisah psl kolesterol.. huhu)
7. Berjaya menyusukan anak pertama sehingga 2 thn dan kini dah sethn menyusukan anak kedua sy..

9 comments:

CatlinaFly said...

salam, kak long, okeh, sy edit entry tu..tambah name kak long dah :)

Zulaikha Mohamad said...

thanks a lot for the award ye.. i'll put it in my blog when i'm free kay..quite busy lately.. :-) really2 appreciate it.. :-)

mama danial and eva said...

terima kasih kaklong, insya Allah nanti saya tempek kat blog ya...:)

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

salam....walaupun saya dah dapat awards drp rakan2 lain..tapi itu tidak bermakna saya tak leh amik lagi kan award daripada kak long kan..ok...akan saya amik dan tambah nama kak long dalam blog saya nanti...

thanks...

ibu_arifa said...

terima kasih kak long.. ni 1st award yg saya dapat utk tahun ni.. best2.. terima kasih sbb ingat kat saya >_<

NURUL IZZA said...

cewahhhhhhhhhhhhhhhhh....

oo hafsah ada 7 adik beradik ke? ish pesai pe xtau neh..

Fith said...

salam,
kaklong,tq bg award!nanti fith ambil yer,hehe

fisa othman said...

salam kak long...thanx sudi bagi award ni...rasa berbangga jap..ehh ter'riak' sekejap...hehehe...

mazlyna said...

kaklong...

dah amek dan buat....sorry lambat...;)