Thursday, April 30, 2009

Anak-anakku

Gambar-gambar Zukhruf n Auliya....




(gambar atas dan bwh) Zukhruf riba Auliya. Baru perasan gambar ni dua-dua Zukhruf pakai baju ultraman, his fav. baju.


(gambar atas dan bwh) 2 beradik sedang tidoo....




Ramai jugak yg tanya, mcmana zukhruf dpt adik? Zukhruf tak dengki ke dgn adik dia? Zukhruf tak kacau ke adik dia?

Hmmm... Zukhruf sayang sgt la kat adik dia. Selalu duk cakap2 dgn adik dia, mcm la adik dia faham...

"Hari tu adik duk dlm perut umi. Ni adik dah tubik (keluar)..."

"Abang dah besar, adik kecik lagi....."

"Nanti adik besar, boleh gi sekolah dgn abang."

"Nanti adik besar, boleh main dgn dayah, fahmi, faizah....." (sebut nama kawan2 dia la)

"Nanti boleh main dgn kucing tokmi...." (Mcm la best sgt!!)

"Nanti adik besar, blh beli beg tarik mcm abang..." (beg tarik tu beg yg ada roda..heheh)

"Nanti umi beli mainan ko adik..."

dan mcm2 lagi la.... Sebenarnya dari dlm perut lg dia selalu duk cakap2 dgn adik dia. Aku jugak yg ajar, suruh dia sayang kat adik dia.

Setakat ni Zukhruf takde la sengaja kacau adik dia. Cuma aku jaga-jaga jugak la kot terkena adik dia. Yg tak tahannya selalu nak riba n nak cium adik dia.

Apa pun, aku bersyukur di atas kurniaan-Nya melalui 2 zuriatku ini....

3 comments:

shahida shalahim said...

wah sayangnye zukhruf to auliya!

Asyida said...

mane kaklong beli tilam auliya tu?kkabu ke?

kaklong nuzula said...

yg warna biru muda tu ke? tak, bkn kabu. ntah, mcm sponge gitu la dlm dia. set dgn bantal n bantal golek.

tilam kabu pun ada jugak yg zukhruf dulu, hok dr ore n adik-adik ore lg. haha. dah 28 thn tu tp molek lg. bantal cream tu hok dr adik bongsu ore lg.