Friday, March 18, 2011

Lawatan ke Zoo Negara

Alkisah adik saya Amir n Wani dtg ke rumah kami kerana umi abah saya pergi ke Bintulu-Brunei pada hari Sabtu lps (tak bwk 2 org tu).. Hanya adik saya Ida jer yg ikut sama.

Dari Bintulu, mereka ke Brunei dgn adik saya yg berada di Bintulu beserta suaminya.. Katanya 2-3 hari jugak dekat Brunei. Mereka menginap di rumah kawan umi/ abah saya di sana sambil jalan2 makan angin...

Jadi pada hari Ahad lepas, kami telah pergi ke Zoo Negara... Adik saya Amir n Wani la nak sangat pegi sbb dah lama tak pegi, pegi masa kecik2 dulu jer..









Ramai jugak org hari Ahad. Tiket masuk RM20 sorang. Budak sekolah rendah RM6. Bwh 3 tahun free... Kira ok la bwk anak2 jalan hari minggu/ cuti sekolah....

Umi abah dan adik2 saya dah selamat pulang pun hari Rabu (mlm)... Alhamdulillah semua selamat....


No comments: