Saturday, February 26, 2011

Macaron

Bukan macaroni, tapi macaron(s). Saya pun tak penah makan, taktau mcmana rasa dia tapi ramai yg mengidam nak makan macaron ni. Sedap la kot! Harga pun boleh tahan jugak utk makanan sebesar itu!!

Kalau tak silap, macaron ni asalnya dari Perancis.. Kalau tak silap la, kalau silap maafkan saya. Yg pasti dari negara emputeh...


Bestnye kalau dapat sekotak cam nie.. huhu...


Dia mcm sandwich cookie la...


Nak order? Boleh tgk kat sini,

http://jaja-bakery.blogspot.com/
http://cikmin.com/macarons/

Saya pun baru jumpa links kat atas tu. Dekat KLCC pun katanya ada...

Update: Betul la, macaron ni berasal dari Perancis.

2 comments:

Qaseh said...

mcm burger je kan...yg bestnya berwarna-warni pulak tu.

Kaklong Nuzula said...

a'ah. mcm burger. warna-warni. ramai cakap sedap. luar dia mcm crunchy n dlm dia lembut2 gitu..